• 25-01-2024, 10:30:33
    #10
    Bulunduğun ildeki Asker Alma Birliğine giderek sorununu çözebilirsin , oradaki memurlar daha ayrıntılı bilgi sahibidir ve yardımcı olurlar diye düşünüyorum.
  • 25-01-2024, 10:36:35
    #11
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amasya’dan geldim birkaç ay önce. 250 kişilik yerde 450 kişi yaşamak zorunda olacağınız için şimdiden geçmiş olsun
    Bende farklı bir şehre gitmiştim. Siz öyle söyleyince anılarım canlandı. O ilk çıkıştaki heyecan hiç bir şeyde yoktu.
  • 25-01-2024, 10:38:58
    #12
    İl neresi çıkmış dah abelli olmadı mı hocam?
  • 25-01-2024, 10:40:27
    #13
    Bir arkadaşım düğün sebebiyle bedelli tarihini açıklandıktan sonra bulunduğu bölgedeki askerlik şubeye gidip orda dile getirip bir dilekçe doldurdu e devlette 10 gün sonra güncelleme oldu ve isteği aya ertelemişti. Ancak arkadaşımın demesine göre ilk girdiğinde orada bi yetkili böyle bir şeyin olmadığını dile getirmiş arkadaşımda söylenince oradan üst düzey birisi çağırmış ve sebebini sormuş arkadaşta açıklayınca değiştirmişti geçerli bir neden varsa değiştiriliyor
  • 25-01-2024, 10:41:29
    #14
    Çok kötü bir yer Allah yardımcın olsun
  • 25-01-2024, 10:48:40
    #15
    Kurumsal Üye
    FairyTales adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü bir yer Allah yardımcın olsun
    30 gün herhalde bedelli süresi bedelli askerlikte temel eğitim alıp salıyorlar yani 1 ay ne kadar kötü olursa olsun hava civa abartmayın.
  • 25-01-2024, 10:57:44
    #16
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amasya’dan geldim birkaç ay önce. 250 kişilik yerde 450 kişi yaşamak zorunda olacağınız için şimdiden geçmiş olsun
    2019 aralıkta Amasyada bedelli yaptım. -20 derece soğuk, koğuşlarda kalorifer yanmaz, kahvaltı iyi öğle akşam yemeği vasat.

    Otomatlarda her zaman çay kahve su bisküvi çikolata olur.

    Kantinlerden birşey almak için 1 saat sıra beklersiniz.

    Acemi birliği olduğu için her koğuşa bir usta asker verirler kimse birbirini tanımaz, usta asker bedellilere eşlik eder yardımcı olur.

    Sorun çıkartmazsanız sorun yaşamazsınız, kimse size zorla birşey yaptırmaz. üniformalarınız bedeninize göre verilir.

    Asteğmenler benim zamanımda çok anlayışlıydı herşeye müsade ediyolardı, zorla baskıyla yada kaba tavırlarla birşey yaptırılmıyordu.

    Dikkat etmeniz gereken şey çok soğuk ve hasta olmamaya özen gösterin,

    Alayın her yerinde Amasyanın elması s***kr içtiması yazıyordu

    Harbiden sabah 05:00te kaldırıyolar 30dk kahvaltı sonrası -20 derece soğukta dışarı çıkarıyolar saat 09:00'a kadar içtima bekliyorduk.
  • 25-01-2024, 11:02:09
    #17
    Platin üye
    Amasya geçmiş olsun benim dönemimdeki komutanların hepsi değişmiş ama umarım düzelmiştir hafta sonu bile eğitim yapıyorduk harbiden bordo bedelliydik
  • 25-01-2024, 11:05:19
    #18
    oldu yaşadığın şehirde yaptıralım istiyorsan biride ketçap mayonez