Bir arkadaşım düğün sebebiyle bedelli tarihini açıklandıktan sonra bulunduğu bölgedeki askerlik şubeye gidip orda dile getirip bir dilekçe doldurdu e devlette 10 gün sonra güncelleme oldu ve isteği aya ertelemişti. Ancak arkadaşımın demesine göre ilk girdiğinde orada bi yetkili böyle bir şeyin olmadığını dile getirmiş arkadaşımda söylenince oradan üst düzey birisi çağırmış ve sebebini sormuş arkadaşta açıklayınca değiştirmişti geçerli bir neden varsa değiştiriliyor