KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amasya’dan geldim birkaç ay önce. 250 kişilik yerde 450 kişi yaşamak zorunda olacağınız için şimdiden geçmiş olsun
Bende farklı bir şehre gitmiştim. Siz öyle söyleyince anılarım canlandı. O ilk çıkıştaki heyecan hiç bir şeyde yoktu.