Şahıs sirketim için 2023 yılının neredeyse tamamında vergi borçlarını ödemedim hergun faiz biniyor. Ne zamana kadar herhangi bir haciz bankada ki paraya el koymuyorlar bilgisi olan var mı?
Surec nasıl isliyor? Ödemelere şu an başlasam hangi vergiden başlamam daha mantıklı olur?
Vergi borçlarını nasil odemeliyim?
5
●308
- 23-01-2024, 14:27:30
- 23-01-2024, 14:34:10Öncelikle geçmiş olsun hacizi 1 günlük koyuyorlar sonra kaldırıyorsun. Yakında aff çıkıcak faizler silinecek bekle derim.RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2024, 14:36:16Tesekkurler. Bekleyelim. Nereden takip edebiliriz bu affiFiekGames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2024, 14:37:43Merhaba, eğer yapılandırma çıkarsa mutlaka 48 ay üzerinden taksitlendirin. Onun dışında en yakın tarihliden ödemek en doğrusu. E-haciz hesapta var olan paraya gelir, hemen akabinde hesabı kullanmaya devam edersiniz. Bu sebeple hesapta asla para bekletmeyin derim. En azından normale dönene kadar.
- 23-01-2024, 15:22:47Tamamen şansa kadere bir mevzu. 3-5 sene ödemeyipte e-haciz konan var, 5-6 ay ödemeyipte haciz konan var. Eğer ödemeyi yaparsanız 1-2 güne kalkar e-haciz. Sondan başa doğru ödeyerek gelin.
