Merhaba, eğer yapılandırma çıkarsa mutlaka 48 ay üzerinden taksitlendirin. Onun dışında en yakın tarihliden ödemek en doğrusu. E-haciz hesapta var olan paraya gelir, hemen akabinde hesabı kullanmaya devam edersiniz. Bu sebeple hesapta asla para bekletmeyin derim. En azından normale dönene kadar.