• 21-01-2024, 23:13:34
    #10
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç güleceğim yoktu hocam, sağ olun
    Hocam ban yemeyiz demi 😃
  • 21-01-2024, 23:15:41
    #11
    Qui non proficit, deficit
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ban yemeyiz demi 😃
    Yemezsiniz
  • 21-01-2024, 23:19:03
    #12
    Konuyu okurken kiralık papara hesabı isteyecek diye korktum
  • 21-01-2024, 23:21:10
    #13
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okurken kiralık papara hesabı isteyecek diye korktum
    hocam harama kapıları sonsuza kadar kapattım.

    @dijitalkaptan; kral kimseye kendimi inandırma gibi bir zorunlulugum yok beni bir ben bir Allah bilir. gerisini teferruattır.

    @dijitalkaptan; abi büyügümmüssün , fikrine saygı duyuyorum , konu açma sebebim sohbet muhabbet, hal hatır sormak, düsüncelerim, konu açmak yasakta değil rahatsız olduysan kusura kalma hayırlı geceler
  • 21-01-2024, 23:23:12
    #14
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam harama kapıları sonsuza kadar kapattım.

    Sen öyle san 😁
  • 21-01-2024, 23:27:25
    #15
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam harama kapıları sonsuza kadar kapattım.

    @dijitalkaptan; kral kimseye kendimi inandırma gibi bir zorunlulugum yok beni bir ben bir Allah bilir. gerisini teferruattır.
    konu açmaya ne gerek hocam. kimse ile bir şey paylaşmana gerek yok . rab belli hayat belli . hangimiz neyiz ne bilelim.
  • 21-01-2024, 23:42:42
    #16
    alaykum selam.birde hayata mikrofon uzatsak bakalım.o nasıl bir insan istiyor hayatında