Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamün aleyküm hayata bakış açınız nasıl?
15
●342
- 21-01-2024, 23:21:10hocam harama kapıları sonsuza kadar kapattım.dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@dijitalkaptan; kral kimseye kendimi inandırma gibi bir zorunlulugum yok beni bir ben bir Allah bilir. gerisini teferruattır.
@dijitalkaptan; abi büyügümmüssün , fikrine saygı duyuyorum , konu açma sebebim sohbet muhabbet, hal hatır sormak, düsüncelerim, konu açmak yasakta değil rahatsız olduysan kusura kalma hayırlı geceler - 21-01-2024, 23:23:12Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen öyle san 😁 - 21-01-2024, 23:27:25konu açmaya ne gerek hocam. kimse ile bir şey paylaşmana gerek yok . rab belli hayat belli . hangimiz neyiz ne bilelim.Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle