hocam harama kapıları sonsuza kadar kapattım.
@dijitalkaptan; kral kimseye kendimi inandırma gibi bir zorunlulugum yok beni bir ben bir Allah bilir. gerisini teferruattır.
konu açmaya ne gerek hocam. kimse ile bir şey paylaşmana gerek yok . rab belli hayat belli . hangimiz neyiz ne bilelim.