Konuyu okurken kiralık papara hesabı isteyecek diye korktum
hocam harama kapıları sonsuza kadar kapattım.
@dijitalkaptan; kral kimseye kendimi inandırma gibi bir zorunlulugum yok beni bir ben bir Allah bilir. gerisini teferruattır.
@dijitalkaptan; abi büyügümmüssün , fikrine saygı duyuyorum , konu açma sebebim sohbet muhabbet, hal hatır sormak, düsüncelerim, konu açmak yasakta değil rahatsız olduysan kusura kalma hayırlı geceler