• 21-01-2024, 16:26:56
    #1
    Arkadaşlar dil okulu vasıtasıyla Amerika'ya gitmeye çalışacağım. Orada ilk amacım dilimi geliştirmek, sonrasında da orda kalıp iş yürütmek istiyorum aklımda güzel planlar var.

    Dil okulu için vize almak zor mu? ve masrafları nedir bilgisi olanlarla fikir alışverişi yapmak isterim. Resmiyette üniversite öğrencisiyim ve pasaportta sadece dubaiye giriş çıkışım var
  • 21-01-2024, 16:34:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Takip
  • 21-01-2024, 17:00:38
    #3
    Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip
    Bu yolu bilen kimse olmadığına göre doğru yoldayız hocam
  • 21-01-2024, 17:06:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    trendkripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yolu bilen kimse olmadığına göre doğru yoldayız hocam
    bakacuz
  • 29-01-2024, 16:50:08
    #5
    https://linker.page/aslan
    trendkripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dil okulu vasıtasıyla Amerika'ya gitmeye çalışacağım. Orada ilk amacım dilimi geliştirmek, sonrasında da orda kalıp iş yürütmek istiyorum aklımda güzel planlar var.

    Dil okulu için vize almak zor mu? ve masrafları nedir bilgisi olanlarla fikir alışverişi yapmak isterim. Resmiyette üniversite öğrencisiyim ve pasaportta sadece dubaiye giriş çıkışım var
    Merhabalar, yardımcı olmak isteriz WhatsApp üzerinden bizle iletişime geçebilir veya numaranızı iletebilirseniz danışmanlarımız sizler ile iletişime geçecektir.