Arkadaşlar dil okulu vasıtasıyla Amerika'ya gitmeye çalışacağım. Orada ilk amacım dilimi geliştirmek, sonrasında da orda kalıp iş yürütmek istiyorum aklımda güzel planlar var.
Dil okulu için vize almak zor mu? ve masrafları nedir bilgisi olanlarla fikir alışverişi yapmak isterim. Resmiyette üniversite öğrencisiyim ve pasaportta sadece dubaiye giriş çıkışım var
Merhabalar, yardımcı olmak isteriz WhatsApp üzerinden bizle iletişime geçebilir veya numaranızı iletebilirseniz danışmanlarımız sizler ile iletişime geçecektir.