• 20-01-2024, 23:27:48
    #1
    Merhaba, Ankara Mamağa gideceğim 31 Ocak'ta 2 günlüğüne.
    Gitmişken şu meşhur Aspava'da bir yemek yiyeyim diyorum.
    İkramı bol olan, videolarda izlediğimiz ve mümkünse Mamağa yakın bir şubesi var mı?
    Bilenler yardımcı olursa sevinirim
  • 20-01-2024, 23:28:44
    #2
    Kızılayda ki efsane hocam .
  • 20-01-2024, 23:29:10
    #3
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızılayda ki efsane hocam .
    Ortalama fiyatlar nasıl hocam?
    Bir iskender mesela.
  • 20-01-2024, 23:29:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gülçimen
  • 20-01-2024, 23:30:37
    #5
    Gülçimen Aspava’nın Esat ya da Emek şubesine gidebilirsiniz. İkramlar sınırsız. Ben Aspava’ya gideceğim zaman Gülçimen’i tercih ediyorum. Mamak’ta değil ikiside. Fakat Mamak’ta olanlar sonradan açılan Aspavalardır.
  • 20-01-2024, 23:31:55
    #6
    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülçimen Aspava’nın Esat ya da Emek şubesine gidebilirsiniz. İkramlar sınırsız. Ben Aspava’ya gideceğim zaman Gülçimen’i tercih ediyorum. Mamak’ta değil ikiside. Fakat Mamak’ta olanlar sonradan açılan Aspavalardır.
    Lezzet olarak tavsiyeniz var mıdır? Şunu dene kesinlikle diyebileceğiniz.
  • 20-01-2024, 23:33:05
    #7
    Esat 4yoldakilere gidebilirsiniz, birkac tane sirali
  • 20-01-2024, 23:33:59
    #8
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Ankara Mamağa gideceğim 31 Ocak'ta 2 günlüğüne.
    Gitmişken şu meşhur Aspava'da bir yemek yiyeyim diyorum.
    İkramı bol olan, videolarda izlediğimiz ve mümkünse Mamağa yakın bir şubesi var mı?
    Bilenler yardımcı olursa sevinirim
    Gülçimen Esat, yakın kalır.
    Ama AŞTİ tarafı olacaksa Emek olan olabilir.
    Özçelik de iyidir ama Yıldız'ı ben sevmiyorum tam ASPAVA gibi gelmiyor bu ikisine kıyasla.
  • 20-01-2024, 23:34:02
    #9
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lezzet olarak tavsiyeniz var mıdır? Şunu dene kesinlikle diyebileceğiniz.
    Ssk (sos soğan kaşarlı et döner) yiyebilirsiniz ama bana az geliyor. Kuzu Alinazik yiyebilirsiniz. Damak tadı kişiye göre değişir tabi.