Merhaba, Ankara Mamağa gideceğim 31 Ocak'ta 2 günlüğüne.
Gitmişken şu meşhur Aspava'da bir yemek yiyeyim diyorum.
İkramı bol olan, videolarda izlediğimiz ve mümkünse Mamağa yakın bir şubesi var mı?
Bilenler yardımcı olursa sevinirim