Merhaba, Ankara Mamağa gideceğim 31 Ocak'ta 2 günlüğüne.
Gitmişken şu meşhur Aspava'da bir yemek yiyeyim diyorum.
İkramı bol olan, videolarda izlediğimiz ve mümkünse Mamağa yakın bir şubesi var mı?
Bilenler yardımcı olursa sevinirim
Gülçimen Esat, yakın kalır.
Ama AŞTİ tarafı olacaksa Emek olan olabilir.
Özçelik de iyidir ama Yıldız'ı ben sevmiyorum tam ASPAVA gibi gelmiyor bu ikisine kıyasla.