21 yaşındayım önlisans ( programcılık ) mezunu olarak
hangi memurlugu önerirsiniz
kpssye çalışıyorum şuanda ama ne olarak atanmak istedigim hakkında fikrim yok
fikirleinize tabiiyim
hangi memurlugu öneririsinz ?
14
●426
- 19-01-2024, 18:19:23Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atanmaktan kastım sadece bölümümle alakalı değil karacılık havacılık vs askerlikte dahil - 19-01-2024, 18:20:11Kpss şartlarınız hangisini taşıyorsa hocam. Şimdi güvenlik memuru var ama güvenlik belgeniz yok .olmaz. Her memurun kendine göre şartı var. O şartları hangilerini destekliyor. Şu şu bölümü okudum. Şu belgelerim var derseniz daha çok bilgi verilebilir
- 19-01-2024, 18:21:55Sen de mi Brutus?
Finansal özgürlük diye bir düşünce kalmadı. Hepimiz iki gün tatile ve 17.00'da gelen kafa rahatlığına talibiz galiba.
Büro personeli olarak karı-koca çalışsan 65.000 ₺. Allah bereket versin.
2024 Önlisans'a 8 ay kadar var diye biliyorum. Bizim lisans iki ay erken. - 19-01-2024, 18:23:25,Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mecbur hocam freelancer olarak çalışayım desen her asgari zammında dibe çöktük . artık memurluk şart - 19-01-2024, 18:35:06Bu ülkede dijital işlerden dolar kazanmıyorsan her zam geldiğinde kaybedersin. Maaşlara 5000 zam gelir, sen sattığın hesabın üzerine 20 lira eklesen müşterinin gözüne batar.reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük işler için de network ve sermaye lazım. Zor zanaat.
Askerliği kesinlikle öneririm. Aileye düşkünlük yoksa yapılacak iş. Erkek olduğunu dibine kadar hissediyorsun. Rütbeli personel olmadım ama olsaydım; araziden gelip de kafede kız arkadaşınla içtiğin kahvenin tadı bile başka olur. Dostluk, kardeşlik ortamı güzel. Maddi imkanların fazla.
Düz memur olmak zaten rahat olan. Puanları yüksek tabi.
Önünde yeterli zaman var. Puanı aldıktan sonra gerisi gelir. Fokuslan derim. Kaynak ve hoca tavsiyesi konusunda yardımcı olurum istediğin zaman. - 19-01-2024, 18:38:15Katiplik stresli bir hocam mubasirlik veya ikm önerebilirim yada adliyede hizmetli de olur çok rahatlar maaslarida gayet iyi ..Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
