Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahsen katipliğe zorluyorum hayırlısı hepimiz için
Katiplik stresli bir hocam mubasirlik veya ikm önerebilirim yada adliyede hizmetli de olur çok rahatlar maaslarida gayet iyi ..