• 19-01-2024, 18:17:46
    #1
    Instagram mavi tik✅
    21 yaşındayım önlisans ( programcılık ) mezunu olarak
    hangi memurlugu önerirsiniz

    kpssye çalışıyorum şuanda ama ne olarak atanmak istedigim hakkında fikrim yok

    fikirleinize tabiiyim
  • 19-01-2024, 18:18:20
    #2
    Ben şahsen katipliğe zorluyorum hayırlısı hepimiz için
  • 19-01-2024, 18:18:38
    #3
    Hocam sen sırf atan da gerisini sonra düşünürsün çünkü atanmak çok başarılı değilseniz çok zor yanlış anlamayın koşullara bağlı olarak söylüyorum .
  • 19-01-2024, 18:19:23
    #4
    Instagram mavi tik✅
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen sırf atan da gerisini sonra düşünürsün çünkü atanmak çok başarılı değilseniz çok zor yanlış anlamayın koşullara bağlı olarak söylüyorum .

    atanmaktan kastım sadece bölümümle alakalı değil karacılık havacılık vs askerlikte dahil
  • 19-01-2024, 18:20:11
    #5
    Kpss şartlarınız hangisini taşıyorsa hocam. Şimdi güvenlik memuru var ama güvenlik belgeniz yok .olmaz. Her memurun kendine göre şartı var. O şartları hangilerini destekliyor. Şu şu bölümü okudum. Şu belgelerim var derseniz daha çok bilgi verilebilir
  • 19-01-2024, 18:21:55
    #6
    Sen de mi Brutus?

    Finansal özgürlük diye bir düşünce kalmadı. Hepimiz iki gün tatile ve 17.00'da gelen kafa rahatlığına talibiz galiba.

    Büro personeli olarak karı-koca çalışsan 65.000 ₺. Allah bereket versin.

    2024 Önlisans'a 8 ay kadar var diye biliyorum. Bizim lisans iki ay erken.
  • 19-01-2024, 18:23:25
    #7
    Instagram mavi tik✅
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de mi Brutus?

    Finansal özgürlük diye bir düşünce kalmadı. Hepimiz iki gün tatile ve 17.00'da gelen kafa rahatlığına talibiz galiba.

    Büro personeli olarak karı-koca çalışsan 65.000 ₺. Allah bereket versin.

    2024 Önlisans'a 8 ay kadar var diye biliyorum. Bizim lisans iki ay erken.
    ,
    mecbur hocam freelancer olarak çalışayım desen her asgari zammında dibe çöktük . artık memurluk şart
  • 19-01-2024, 18:35:06
    #8
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,
    mecbur hocam freelancer olarak çalışayım desen her asgari zammında dibe çöktük . artık memurluk şart
    Bu ülkede dijital işlerden dolar kazanmıyorsan her zam geldiğinde kaybedersin. Maaşlara 5000 zam gelir, sen sattığın hesabın üzerine 20 lira eklesen müşterinin gözüne batar.

    Büyük işler için de network ve sermaye lazım. Zor zanaat.

    Askerliği kesinlikle öneririm. Aileye düşkünlük yoksa yapılacak iş. Erkek olduğunu dibine kadar hissediyorsun. Rütbeli personel olmadım ama olsaydım; araziden gelip de kafede kız arkadaşınla içtiğin kahvenin tadı bile başka olur. Dostluk, kardeşlik ortamı güzel. Maddi imkanların fazla.

    Düz memur olmak zaten rahat olan. Puanları yüksek tabi.

    Önünde yeterli zaman var. Puanı aldıktan sonra gerisi gelir. Fokuslan derim. Kaynak ve hoca tavsiyesi konusunda yardımcı olurum istediğin zaman.
  • 19-01-2024, 18:38:15
    #9
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsen katipliğe zorluyorum hayırlısı hepimiz için
    Katiplik stresli bir hocam mubasirlik veya ikm önerebilirim yada adliyede hizmetli de olur çok rahatlar maaslarida gayet iyi ..