• 19-01-2024, 18:40:53
    #10
    28 Yıl Memurluktan sonra emekli olmuş biri olarak söylüyorum. Kendi işinizi kurun.
  • 19-01-2024, 18:42:49
    #11
    Instagram mavi tik✅
    otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 Yıl Memurluktan sonra emekli olmuş biri olarak söylüyorum. Kendi işinizi kurun.

    kendi işimiizin olması için önce fikir sonra sermaye vs vs etkenler lazım daha önce hiç fiziksel bir işte çalışmadıgım için önce başkasının işinde çalışmayı ögrenmek istiyorum
  • 19-01-2024, 18:49:15
    #12
    otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 Yıl Memurluktan sonra emekli olmuş biri olarak söylüyorum. Kendi işinizi kurun.
    Biraz açar mısın konuyu abi?

    "Hayatı daha dolu ve standarttan uzak yaşamalıyız." babında bir yorum mu?

    Şu an asgari ücretle memurluk arasında iki kat fark oluştu. İleride kendi girişimini yönetmeyi düşünen biri bile bence genç yaşta memur olmalı. Düzenli para ve proje üretmek için yeterli zaman sağlıyor. Özelde akşam 7'de çıkıp, tek gün tatili olan biri nasıl verimli olabilir ki?

    35.000 TL (ki düz memurluk), özelde yazılımcılar alıyor yalnızca.
  • 19-01-2024, 21:31:54
    #13
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz açar mısın konuyu abi?

    "Hayatı daha dolu ve standarttan uzak yaşamalıyız." babında bir yorum mu?

    Şu an asgari ücretle memurluk arasında iki kat fark oluştu. İleride kendi girişimini yönetmeyi düşünen biri bile bence genç yaşta memur olmalı. Düzenli para ve proje üretmek için yeterli zaman sağlıyor. Özelde akşam 7'de çıkıp, tek gün tatili olan biri nasıl verimli olabilir ki?

    35.000 TL (ki düz memurluk), özelde yazılımcılar alıyor yalnızca.
    Maaş bir zehirdir. Hele ki memur maaşı. Memurluğa başladığınız anda ayda bir alacağınız maaş zamanla size o kadar tatlı gelecek ki mesai dışında ikinci bir işte çalışmak ya da proje geliştirmek için kendinize vakit ayırmak istemeyeceksiniz.
  • 19-01-2024, 21:37:37
    #14
    PTT görevlisi.mesai az ve rahat diyorlar.kişisel tavsiyem değildir.çok duydum ama
  • 19-01-2024, 21:45:28
    #15
    zor memurluk yoktur, zor müdür/şef vardır.