28 Yıl Memurluktan sonra emekli olmuş biri olarak söylüyorum. Kendi işinizi kurun.
Biraz açar mısın konuyu abi?
"Hayatı daha dolu ve standarttan uzak yaşamalıyız." babında bir yorum mu?
Şu an asgari ücretle memurluk arasında iki kat fark oluştu. İleride kendi girişimini yönetmeyi düşünen biri bile bence genç yaşta memur olmalı. Düzenli para ve proje üretmek için yeterli zaman sağlıyor. Özelde akşam 7'de çıkıp, tek gün tatili olan biri nasıl verimli olabilir ki?
35.000 TL (ki düz memurluk), özelde yazılımcılar alıyor yalnızca.