Neye Bağımlılığınız Var?
44
●1.560
- 19-01-2024, 02:00:52bende hiç sevmem ince tekeri. 2 tane scott scale 70 dağ biiskletim vardı.farklı zamanlarda 3-5 sene arayla.şimdide şehir bisikletini seviyorum orta kalınlıkta teker.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha az zaman harciyorum simdi 1. oynu hic oynamiyorum.