Merhabalar,
Bir bağımlılığınız var mı? Var ise nedir?
Benim yol/yarış bisikletine bağımlılığım var, aşırı derece sarıyor ve vazgeçemiyorum.
bende hiç sevmem ince tekeri. 2 tane scott scale 70 dağ biiskletim vardı.farklı zamanlarda 3-5 sene arayla.şimdide şehir bisikletini seviyorum orta kalınlıkta teker.