• 17-01-2024, 21:25:39
    #10
    Doğru tespit. dikkat ederseniz formda şıkayetler aldı başını gidiyor neden? çünkü ölü fiyata işler alıyorlar ve yapmıyorlar!
  • 17-01-2024, 21:26:29
    #11
    Açık konuşmak gerekirse Aralık sonundan sonra işler gayet hızlı ve güzel bazen zaman zaman yavaşlamış gibi hissediyorum ama genel bir analiz yaptığım da gayet güzel 1 ay içerisindeki kar-zarar analizi. İşin yavaşlığını tek sektördeki faaliyetinizden olabileceğini düşünüyorum birden fazla sektör ve gelir kapısı şart.
  • 17-01-2024, 21:26:42
    #12
    skystarsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru tespit. dikkat ederseniz formda şıkayetler aldı başını gidiyor neden? çünkü ölü fiyata işler alıyorlar ve yapmıyorlar!
    Üyelik alımı önceden az sayıdaydı ve R10'a üye olmak çok değerliydi mail falan atıyorduk davetiye için. Şimdi önüne gelen üye oluyor.
    Bence genel bir temizlik lazım ama kimse uğraşmaz.
  • 17-01-2024, 21:27:35
    #13
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık konuşmak gerekirse Aralık sonundan sonra işler gayet hızlı ve güzel bazen zaman zaman yavaşlamış gibi hissediyorum ama genel bir analiz yaptığım da gayet güzel 1 ay içerisindeki kar-zarar analizi. İşin yavaşlığını tek sektördeki faaliyetinizden olabileceğini düşünüyorum birden fazla sektör ve gelir kapısı şart.
    Haklı olabilirsiniz ama 50₺'ye Kanva satmak ya da 200₺'ye Adsense hesabı satmak gibi işlerle bu çark dönmez.
  • 17-01-2024, 21:31:06
    #14
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklı olabilirsiniz ama 50₺'ye Kanva satmak ya da 200₺'ye Adsense hesabı satmak gibi işlerle bu çark dönmez.
    Orası kesin bir şey zaten ondan bahsetmiyorum asla maliyeti düşük gelir payı yüksek alanlar tercih edilebilir. Veya riske atabilecek sermayeniz var ise yatırım yapılıp riskler alınabilir ama durduğumuz yerde beklemekte sıkıntıya sokuyor. R10 üzerinde dikkat ediyorum 1-2k ücrete iş yaptığını söyleyen arkadaşlar var gerçekten şaka gibi geliyor. Ucuz etin yahnisinin ne olacağını herkes biliyor ve buna rağmen bile bile lades oluyorlar yönetim ne yapsın bu duruma taban fiyatlar verilmiş insanlar anlamadıkları içinde rezalet şeyleri 10-20k ödeyip sonra verim alamayınca işe küsüyor ve işten soğuyor uzun lafın kısası küstürdüler insanları yatırım yapmaya proje yapmaya.
  • 17-01-2024, 21:37:18
    #15
    Hocam bizlerdede durum aynı - den gidiyoruz ve piyasayı öldürenler saolsun iş yapamaz hale geldik 100 tl ye anahtar teslim yapanda var 300 tl yede web sektörüne acil olarak taban fiyat gelmesi lazım böyle olmayacak aynı konuyu bende açacaktım sizin konunuzu gördüm yani acil bir el atılması gerek
  • 17-01-2024, 21:47:57
    #16
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizlerdede durum aynı - den gidiyoruz ve piyasayı öldürenler saolsun iş yapamaz hale geldik 100 tl ye anahtar teslim yapanda var 300 tl yede web sektörüne acil olarak taban fiyat gelmesi lazım böyle olmayacak aynı konuyu bende açacaktım sizin konunuzu gördüm yani acil bir el atılması gerek
    Bu işi profesyonel yapanlar olarak ortak bir konu açıp yönetime bildirsek durumu çok güzel olur aslında beraberlik lazım.
  • 17-01-2024, 21:53:46
    #17
    Yerli kanallarda gezerseniz işiniz biraz zor. Benim r10 dışında takıldığım tek bir yerli site bile yok. Bunun sebebi buraların ıvız zıvır işlerle dolu olması. Açık söylüyorum kimse darılmasın ama parası olan adam bu sitelerde ne arasın? Ben bir konu açtım büyük paraların döneceği bir iş ama konuya yazı yazan bile çıkmadı. Aslında günde bir kaç kez uğramamın sebebi iş çıkma ihtimalinden çok önceden açtığım konulara yazanlara cevap yazma ihtiyacının doğması. Müşteri portföyüne güvenen benim az önce linkini verdiğim konu üzerinde para kazanma şansının olduğunu görebilir.
  • 17-01-2024, 22:02:48
    #18
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi profesyonel yapanlar olarak ortak bir konu açıp yönetime bildirsek durumu çok güzel olur aslında beraberlik lazım.
    Ayrica Hocam Tavan fiyat neden belirlenmesin? Bu konuya neden deginmediniz ? HTML CSS tek sayfa bir ise 9- ile 15 bin arasi fiyat verenleri ? Isini sallayanlari ? Müsteriyi keriz yerine koyanlari. Parayi alip pesinden kosturanlari, cvp vermeyenleri, ulasilamayanlari vs bunlara da baska bir dernek mi baksin ?