Doğru tespit. dikkat ederseniz formda şıkayetler aldı başını gidiyor neden? çünkü ölü fiyata işler alıyorlar ve yapmıyorlar!
Üyelik alımı önceden az sayıdaydı ve R10'a üye olmak çok değerliydi mail falan atıyorduk davetiye için. Şimdi önüne gelen üye oluyor.
Bence genel bir temizlik lazım ama kimse uğraşmaz.