Haklı olabilirsiniz ama 50₺'ye Kanva satmak ya da 200₺'ye Adsense hesabı satmak gibi işlerle bu çark dönmez.
Orası kesin bir şey zaten ondan bahsetmiyorum asla maliyeti düşük gelir payı yüksek alanlar tercih edilebilir. Veya riske atabilecek sermayeniz var ise yatırım yapılıp riskler alınabilir ama durduğumuz yerde beklemekte sıkıntıya sokuyor. R10 üzerinde dikkat ediyorum 1-2k ücrete iş yaptığını söyleyen arkadaşlar var gerçekten şaka gibi geliyor. Ucuz etin yahnisinin ne olacağını herkes biliyor ve buna rağmen bile bile lades oluyorlar yönetim ne yapsın bu duruma taban fiyatlar verilmiş insanlar anlamadıkları içinde rezalet şeyleri 10-20k ödeyip sonra verim alamayınca işe küsüyor ve işten soğuyor uzun lafın kısası küstürdüler insanları yatırım yapmaya proje yapmaya.