Arkadaşlar burnuma sürekli sanki duman varmış gibi koku geliyor. Burnumdan nefes alırken zorlaniyorum. 3-4 ay öncede böyle olmuştu dün gece yatarkende tekrar başladı şuan yine oluyor sürekli olmuyor bazı günler olmuyor. Bu psikolojikmidir ve hastanede hangi bölüme cıkmaliyım aramizda bu sekilde problem yaşayan oldumu acaba ?
Yardım ve tavsiyeleriniz icin simdiden tesekkurler.
Duman kokusu hissiyatı ?
4
●150
- 15-01-2024, 18:45:32Ameliyat olmadim hocam KBB randevu bakicam bi olmadi.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam ara ara gelen bi koku buMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bende sigara icmiyorum, kokuyu nasil tarif etsem hani boyle sigarayi su ile sondurursunuz acayip binkoku salar ya o sekil bi koku sanki yanimda biri sigara icmis söndürmüş gibi..TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle