• 15-01-2024, 18:25:24
    #1
    Arkadaşlar burnuma sürekli sanki duman varmış gibi koku geliyor. Burnumdan nefes alırken zorlaniyorum. 3-4 ay öncede böyle olmuştu dün gece yatarkende tekrar başladı şuan yine oluyor sürekli olmuyor bazı günler olmuyor. Bu psikolojikmidir ve hastanede hangi bölüme cıkmaliyım aramizda bu sekilde problem yaşayan oldumu acaba ?

    Yardım ve tavsiyeleriniz icin simdiden tesekkurler.
  • 15-01-2024, 18:34:35
    #2
    Hocam bir yer yanıyor olmasın
    • Ts3Destek
    Ts3Destek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-01-2024, 18:35:29
    #3
    Eğer burun ameliyatı olduysanız dikiş erimesinden olabilir eğer olmadıysanız KBB ye görünebilirsiniz
  • 15-01-2024, 18:35:57
    #4
    Ben sigara içmiyorum burnumdan sigara kokusu çıkıyordu alakasız zamanlarda.Akciğerlerin temizleniyor demişlerdi
  • 15-01-2024, 18:45:32
    #5
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer burun ameliyatı olduysanız dikiş erimesinden olabilir eğer olmadıysanız KBB ye görünebilirsiniz
    Ameliyat olmadim hocam KBB randevu bakicam bi olmadi.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir yer yanıyor olmasın
    Yok hocam ara ara gelen bi koku bu
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sigara içmiyorum burnumdan sigara kokusu çıkıyordu alakasız zamanlarda.Akciğerlerin temizleniyor demişlerdi
    Aynen bende sigara icmiyorum, kokuyu nasil tarif etsem hani boyle sigarayi su ile sondurursunuz acayip binkoku salar ya o sekil bi koku sanki yanimda biri sigara icmis söndürmüş gibi..