Arkadaşlar burnuma sürekli sanki duman varmış gibi koku geliyor. Burnumdan nefes alırken zorlaniyorum. 3-4 ay öncede böyle olmuştu dün gece yatarkende tekrar başladı şuan yine oluyor sürekli olmuyor bazı günler olmuyor. Bu psikolojikmidir ve hastanede hangi bölüme cıkmaliyım aramizda bu sekilde problem yaşayan oldumu acaba ?

Yardım ve tavsiyeleriniz icin simdiden tesekkurler.