• 15-01-2024, 16:53:01
    #1
    UYAP tan şimdi borcun tamamını ödeyeceğim kartla ama anlayamadığım şey şu

    Tarafı seçiyorum
    Tahsilatı seçiyorum
    Borç tahsilatını seçiyorum
    ve dosya hesabının toplam tutarı neyse onu yazıyorum yani vekaleti harcı faizi her şeyi içinde olan tutarı yazıyorum
    Aşağıda bir sekme daha var burayı anlayamadım
    Harç oranı yazıyor. Ben zaten harç içinde tam hesabı ödediğim için oranı 0 mı seçmeliyim?


    DÜZENLEME: Borcu UYAP üzerinden harç oranını 0 seçerek ödedim (harç içindeymiş tamamen tahsilatta) tüm borcu ödeyince dosya hesabı borcu 0.00tl düştü ve direkt tahsilat makbuzu dosyaya eklendi.
  • 15-01-2024, 17:05:07
    #2
    Kredi borcumu hocam
  • 15-01-2024, 17:05:10
    #3
    oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UYAP tan şimdi borcun tamamını ödeyeceğim kartla ama anlayamadığım şey şu

    Tarafı seçiyorum
    Tahsilatı seçiyorum
    Borç tahsilatını seçiyorum
    ve dosya hesabının toplam tutarı neyse onu yazıyorum yani vekaleti harcı faizi her şeyi içinde olan tutarı yazıyorum
    Aşağıda bir sekme daha var burayı anlayamadım
    Harç oranı yazıyor. Ben zaten harç içinde tam hesabı ödediğim için oranı 0 mı seçmeliyim?
    Hocam icra dairesinin banka hesabına ödeme yaparsanız daha iyi olur gibi
  • 15-01-2024, 17:06:38
    #4
    gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam icra dairesinin banka hesabına ödeme yaparsanız daha iyi olur gibi
    Direkt olarak ödedim şimdi dosya hesabındaki borç sıfırlandı ve direkt makbuz dosyaya girdi hocam. Belki böyle ödemek isteyen olur görür buradan faydalanabilir.
  • 15-01-2024, 17:32:29
    #5
    Dosya güncel değilse ödemeden önce o gün için günceli hesaplatıp sisteme işletmediyseniz 2 gün sonra avukat arayıp aradaki farkı ödemenizi yada dosyayı tekrar açmaları gerektiğini söyleyecek. Ben gelecekten geliyorum
  • 15-01-2024, 17:43:12
    #6
    OnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosya güncel değilse ödemeden önce o gün için günceli hesaplatıp sisteme işletmediyseniz 2 gün sonra avukat arayıp aradaki farkı ödemenizi yada dosyayı tekrar açmaları gerektiğini söyleyecek. Ben gelecekten geliyorum
    11 Ocakta vergi dairesinden gelen kağıda göre ödedim hocam uyaptaki tutarla aynıydı
  • 15-01-2024, 17:47:46
    #7
    11-15 arası günlük olarak işleyen faiz ne olacak ? Alacaklının avukatıyla konuşmanda fayda var. 4 günlük 50-60 lira için dosyayı geri açmasınlar