UYAP tan şimdi borcun tamamını ödeyeceğim kartla ama anlayamadığım şey şu
Tarafı seçiyorum
Tahsilatı seçiyorum
Borç tahsilatını seçiyorum
ve dosya hesabının toplam tutarı neyse onu yazıyorum yani vekaleti harcı faizi her şeyi içinde olan tutarı yazıyorum
Aşağıda bir sekme daha var burayı anlayamadım
Harç oranı yazıyor. Ben zaten harç içinde tam hesabı ödediğim için oranı 0 mı seçmeliyim?
DÜZENLEME: Borcu UYAP üzerinden harç oranını 0 seçerek ödedim (harç içindeymiş tamamen tahsilatta) tüm borcu ödeyince dosya hesabı borcu 0.00tl düştü ve direkt tahsilat makbuzu dosyaya eklendi.
UYAP üzerinden icra ödeme hakkında soru
6
●184
- 15-01-2024, 17:05:10Hocam icra dairesinin banka hesabına ödeme yaparsanız daha iyi olur gibioguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 17:06:38Direkt olarak ödedim şimdi dosya hesabındaki borç sıfırlandı ve direkt makbuz dosyaya girdi hocam. Belki böyle ödemek isteyen olur görür buradan faydalanabilir.gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 17:43:1211 Ocakta vergi dairesinden gelen kağıda göre ödedim hocam uyaptaki tutarla aynıydıOnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle