UYAP tan şimdi borcun tamamını ödeyeceğim kartla ama anlayamadığım şey şu
Tarafı seçiyorum
Tahsilatı seçiyorum
Borç tahsilatını seçiyorum
ve dosya hesabının toplam tutarı neyse onu yazıyorum yani vekaleti harcı faizi her şeyi içinde olan tutarı yazıyorum
Aşağıda bir sekme daha var burayı anlayamadım
Harç oranı yazıyor. Ben zaten harç içinde tam hesabı ödediğim için oranı 0 mı seçmeliyim?
Hocam icra dairesinin banka hesabına ödeme yaparsanız daha iyi olur gibi