Hocalarim forumda Satilmayanlar bolumu olsa oraya reklam alinmasa / kimse konu sabitleyemese. Kimsenin bir ayricaligi olmasa ( obur taraf gibi/ mahser yeri) Konu acmak icin ilgili karagoride konu acilmis ve 10 gundur satisi yapilmamis olma sarti getirilse. Geri kalan ilgili forum kurallari ve yonetmeligi aynen gecerli olsa. Hem Ana konu basligi altindaki sayfalar dolusu eski tarihli gonderilerden kurtuluruz hem daha kolay ulasilabilir/bulunabilir olur.Hemde satis konusuyla alakali daha cozum odakli olur.
Tabiki takdir yonetimin.Ben fikrimi soyledim.
Saygilar..
Satilmayanlar bolumu...
8
●384
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 15-01-2024, 05:04:23Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Üyeliği durdurulduMantıklı fikir, fakat bu aralar yönetime aşırı fazla tavsiye-fikir geliyor. Sürekli konu açılıyor, birisinin dediğini yapsalar diğerlerine ayıp olacak bence. Bu yüzden hiç birini uygulamıyorlar. 😊
- 15-01-2024, 09:30:24Arkadaş zaten yönetimin sorunu dememiş ki, sadece bir fikir atmış ortaya.Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 10:26:35Fikir ayriliklari guzeldir dogru sonuca goturur.TesekkurlerTolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 10:33:25Tabiki bir urunun satilmamasi yonetimin problemi degil hocam.Ben sadece dusuncemi belirttim.Sebebi ise Ana konulardan birine girip 6-7.nci sayfalara (bu ortalama 7-10 gun arasina tekammul ediyor genelde) geldigimde cok gerilerde kalmis satilik bir konunun ilgjli konunun ilk sayfasinda ve son gonderilerde araniyor oldugunu goruyorum.Bu bende Alici ve saticinin isteselerde tam connection kuramadigi hissi uyandirdi.Sebep bu yani.Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 11:34:38Tabii haklısınız ancak bedava üste taşıma hakkınız var 4 günde 1, kullandınız mı?kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle