Hocalarim forumda Satilmayanlar bolumu olsa oraya reklam alinmasa / kimse konu sabitleyemese. Kimsenin bir ayricaligi olmasa ( obur taraf gibi/ mahser yeri) Konu acmak icin ilgili karagoride konu acilmis ve 10 gundur satisi yapilmamis olma sarti getirilse. Geri kalan ilgili forum kurallari ve yonetmeligi aynen gecerli olsa. Hem Ana konu basligi altindaki sayfalar dolusu eski tarihli gonderilerden kurtuluruz hem daha kolay ulasilabilir/bulunabilir olur.Hemde satis konusuyla alakali daha cozum odakli olur.
Tabiki takdir yonetimin.Ben fikrimi soyledim.
Saygilar..