• 14-01-2024, 21:59:09
    #1
    Merhaba,
    Valletta ara sıra sanki bakiyeden eksiliyor bu durumu farkeden yaşayan var mı aranızda ?
    Bu konuda bir şikayette buldum https://www.sikayetvar.com/vallet-va...kiye-eksilmesi buradan bakabilirsiniz.
    @Vallet;
  • 14-01-2024, 22:04:16
    #2
    Sanki ne hocam allah aşkına eksiliyorsa açın konunuzu bu bomboş marka karalama gibi bir şey olmuş
  • 14-01-2024, 22:06:49
    #3
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki ne hocam allah aşkına eksiliyorsa açın konunuzu bu bomboş marka karalama gibi bir şey olmuş
    Markayı karalama gibi bir amacım yok 20bin tl olarak gözüken bakiyem sayfayı yeniledikten sonra 19.599 olarak güncellendi ayrıca bu ilk defa olmuyor artık gün ve gün ekran görüntüsü alacağım sadece diğer kullanıcıların böyle bir şey yaşayıp yaşamadığını sordum
  • 14-01-2024, 22:09:56
    #4
    Teknolance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markayı karalama gibi bir amacım yok 20bin tl olarak gözüken bakiyem sayfayı yeniledikten sonra 19.599 olarak güncellendi ayrıca bu ilk defa olmuyor artık gün ve gün ekran görüntüsü alacağım sadece diğer kullanıcıların böyle bir şey yaşayıp yaşamadığını sordum
    Bunu desteğe sordunuz mu hocam? Mesela ben vallet üyelik açacaktım pos değişmek için şimdi konuyu araştıracağım amacınız karalamak olmayabilir ama konu oraya çıktı benim gözümde.
  • 14-01-2024, 22:12:32
    #5
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu desteğe sordunuz mu hocam? Mesela ben vallet üyelik açacaktım pos değişmek için şimdi konuyu araştıracağım amacınız karalamak olmayabilir ama konu oraya çıktı benim gözümde.
    Bu ilk defa olmuyor daha önce bu konu için ticket açtım komisyonlarda hata oluşmuş kusura bakmayın denilip sonradan bakiyeye ilave edildi. Tekrar bir ticket açacağım.
    Daha önceden Shipy kullanıyorum hiç bu şekilde bir olay başıma gelmedi.
    Kazandığınız paradan eksilmesi hiç hoş bir şey değil.
    Bir ayrı şikayete buradan ulaşabilirsiniz : https://www.sikayetvar.com/vallet-va...kiye-eksilmesi
  • 17-11-2024, 14:53:47
    #6
    aynı sorunu şu an ben yaşıyorum.

    4k civarında bir kayıp mevcut bakiyem de çekilebilir durumdaydı fast ile çekim attım fast işlemi geçici olarak devre dışı yazısı çıktı. neyse yarın çekerim dedim girdiğimde bakiyemden geriye cuzi bir para kalmıştı.

    ve para ne hesabıma yattı ne çekim işlemlerimde gözüküyor para nerede diyorum. bilen yok. teknik ekip 1 hafta oldu dönecekmiş bekliyorum.