aynı sorunu şu an ben yaşıyorum.
4k civarında bir kayıp mevcut bakiyem de çekilebilir durumdaydı fast ile çekim attım fast işlemi geçici olarak devre dışı yazısı çıktı. neyse yarın çekerim dedim girdiğimde bakiyemden geriye cuzi bir para kalmıştı.
ve para ne hesabıma yattı ne çekim işlemlerimde gözüküyor para nerede diyorum. bilen yok. teknik ekip 1 hafta oldu dönecekmiş bekliyorum.