Hangi arabayı almalıyım?
9
●348
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 14-01-2024, 19:49:0194-95 w124 e200 Mercedes-Benz alıyorsun kardeşim 50bin tl de komple bakım yapıyorsun ömür boyu biniyorsun
- 14-01-2024, 19:49:47pejo 208 alabilirsin hocam max 100kda temiz kullandığı için sanayi vs yolun düşmez. birkaç aydır kullanıyorum memnunum
- 14-01-2024, 19:52:17biraz parayı bulayım alacam dip basıp ses sistemi yapıcam ama sadece pazar günleri çıkartıcam arabayı keyif amaçlıbekirarsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2024, 19:53:30Hacı sen mercedes alma o zaman bu hayaller biraz daha böyle 90 model honda hayalleri falanfrkndkq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
