bekirarsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
94-95 w124 e200 Mercedes-Benz alıyorsun kardeşim 50bin tl de komple bakım yapıyorsun ömür boyu biniyorsun
biraz parayı bulayım alacam dip basıp ses sistemi yapıcam ama sadece pazar günleri çıkartıcam arabayı keyif amaçlı