Bugün fark ettim, en son ne zaman bir şeye güldüğümü, doya doya kahkaha attığımı cidden hatırlamıyorum. Bir yıldan uzun süredir herhalde... Gerçekten çok mutsuz olmalıyım, farkında olmuyor insan bazen böyle şeylerin.
Siz en son ne zaman içten, neşeyle güldünüz, kahkaha attınız hatırlıyor musunuz, yoksa herkes çok mu mutsuz.
En Son Ne Zaman Güldünüz
15
●222
- 13-01-2024, 21:42:25
- 13-01-2024, 21:45:30Biraz dua etmeye ihtiyacınız var gibi.
Çok karamsar bir konu olmuş.
Sağlığınız yerinde olduğunu bile bilmek sizi mutlu etmiyor mu? - 13-01-2024, 21:46:01Ben de dark, dank, shit tüm memeleri tükettim herhalde. Önceden çok kahkaha atardım, gözlerim yaşarırdı. Ama belki de ruh haline göre değişiyor. Önceden kahkaha atabileceğim şeye dahi çok mutsuz olduğum için sadece anca gülümseyebiliyorum.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2024, 21:48:53Etmiyor, yolda yağmur altında arabaların arasında dilenen, yerde yatan yaşlı insanları görünce yollarda ağlıyorum genelde. Sağlığım beni niye mutlu etsin. Niye en ufak şeyde dahi şükredelim, sırf normal olabildiğimiz için, sırf bir ekmek yiyebildiğimiz için, niye dua edelim. Bu kadar adaletsiz bir dünyada şükür ve dua anca fakir avuntusu. Adaletsiz saçma sapan bir dünya işte kabul edin. Millete dua ettiren şeyhlerin, hacıların zenginlikler içinde yüzdüğü mercedeslere bindiği, dua edenlerin çorba ile günü geçirdiği bir dünya. Niye dua edeyim, neye?EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok karamsar bir konu olmuş.