Bugün fark ettim, en son ne zaman bir şeye güldüğümü, doya doya kahkaha attığımı cidden hatırlamıyorum. Bir yıldan uzun süredir herhalde... Gerçekten çok mutsuz olmalıyım, farkında olmuyor insan bazen böyle şeylerin.

Siz en son ne zaman içten, neşeyle güldünüz, kahkaha attınız hatırlıyor musunuz, yoksa herkes çok mu mutsuz.