EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz dua etmeye ihtiyacınız var gibi. Çok karamsar bir konu olmuş.

Sağlığınız yerinde olduğunu bile bilmek sizi mutlu etmiyor mu?
Etmiyor, yolda yağmur altında arabaların arasında dilenen, yerde yatan yaşlı insanları görünce yollarda ağlıyorum genelde. Sağlığım beni niye mutlu etsin. Niye en ufak şeyde dahi şükredelim, sırf normal olabildiğimiz için, sırf bir ekmek yiyebildiğimiz için, niye dua edelim. Bu kadar adaletsiz bir dünyada şükür ve dua anca fakir avuntusu. Adaletsiz saçma sapan bir dünya işte kabul edin. Millete dua ettiren şeyhlerin, hacıların zenginlikler içinde yüzdüğü mercedeslere bindiği, dua edenlerin çorba ile günü geçirdiği bir dünya. Niye dua edeyim, neye?