• 13-01-2024, 21:11:12
    #1
    windows 7 orjinal keyleri yükseltenlere windows 10 key verilen zamandan beri eski anakartlarımda kullandığım orjinal retail key şimdi hata veriyor yeni anakart aldım buna gireyim dedim hata veriyor, windowsa yazsam bi yardımı olur mu?


  • 13-01-2024, 21:26:40
    #2
    Windows hesabınıza bağlamadınız mı lisans anahtarınızı?
  • 13-01-2024, 21:32:16
    #3
    kucukomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows hesabınıza bağlamadınız mı lisans anahtarınızı?
    hayır hocam nasıl bağlanıyor
  • 13-01-2024, 21:35:34
    #4
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam nasıl bağlanıyor
    Önceki kurulumda lisans anahtarı aktifken etkinleştirme adımlarından bu lisansı Windows hesabına bağla işlemi yapsaydiniz bir sonraki yeni kurulumda hesapla oturum açınca lisans geçiyor Windowsa tabi öncesinde yapılması lazımdı.
  • 13-01-2024, 21:45:47
    #5
    kucukomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki kurulumda lisans anahtarı aktifken etkinleştirme adımlarından bu lisansı Windows hesabına bağla işlemi yapsaydiniz bir sonraki yeni kurulumda hesapla oturum açınca lisans geçiyor Windowsa tabi öncesinde yapılması lazımdı.
    hocam ben 2. anakart değiştirmemde format attım sonra windowsda anahtarı etkinleştir dedim ve o şekilde format atsam bile otomatik tanıdı ama şimdi olmuyor windows desteğe konu açmıştım mavcut keyi yeni anakarta girebilirsin demişti
  • 13-01-2024, 22:10:43
    #6
    Hocam telefonla doğrulama yapın isterseniz.
  • 13-01-2024, 22:44:19
    #7
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonla doğrulama yapın isterseniz.
    o nasıl yapılıyor hocam
  • 13-01-2024, 22:47:03
    #8
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl yapılıyor hocam
    Hocam sorun gider kısmından vs olması gerekiyor. Telefonla Microsoft TR hattını arıyorsunuz, PC'de çıkan rakamları telefona tuşlayıp aktif ediyorsunuz.
    Bir çok kez bu işlemle aktif ettim Windows'u. Fakat şu anda durum nedir bilmiyorum.
    OEM key mi eliniz de ki yani kutulu mu? Değilse demek ki başka bilgisayarda aktif edemiyorsunuz.
    Forumda 50 TL civarında key satanlar var oradan alabilirsiniz istersen.
  • 13-01-2024, 22:53:12
    #9
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorun gider kısmından vs olması gerekiyor. Telefonla Microsoft TR hattını arıyorsunuz, PC'de çıkan rakamları telefona tuşlayıp aktif ediyorsunuz.
    Bir çok kez bu işlemle aktif ettim Windows'u. Fakat şu anda durum nedir bilmiyorum.
    OEM key mi eliniz de ki yani kutulu mu? Değilse demek ki başka bilgisayarda aktif edemiyorsunuz.
    Forumda 50 TL civarında key satanlar var oradan alabilirsiniz istersen.
    hocam retail key orjinal windows 7 pc vardı onu windows 10na yükseltince key verdi onu kullanıyordum