Önceki kurulumda lisans anahtarı aktifken etkinleştirme adımlarından bu lisansı Windows hesabına bağla işlemi yapsaydiniz bir sonraki yeni kurulumda hesapla oturum açınca lisans geçiyor Windowsa tabi öncesinde yapılması lazımdı.
hocam ben 2. anakart değiştirmemde format attım sonra windowsda anahtarı etkinleştir dedim ve o şekilde format atsam bile otomatik tanıdı ama şimdi olmuyor windows desteğe konu açmıştım mavcut keyi yeni anakarta girebilirsin demişti