• 13-01-2024, 19:18:51
    #1
    bugün sabah uyanınca sunucumun çöktüğünü gördüm mail attım 1 2 saat sonra dönüş oldu. bazı küçük veri merkezlerinde sıkıntı varmış ondan dolayıymış sabah sorun çözüldü sunucular açıldı ama son bi kaç saattir yine çöktü mail attım cevap bekliyorum hala sizde de böyle sıkıntılar oldu mu bugün contabo kullananlarda
  • 13-01-2024, 20:33:15
    #2
    Merhaba,
    Contabo ile daha önce çalışıp deneyimlerimizi paylaşmıştık

    https://www.r10.net/yabanci-hosting-...z-ne-olur.html
  • 13-01-2024, 22:25:36
    #3
    Astek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Contabo ile daha önce çalışıp deneyimlerimizi paylaşmıştık

    https://www.r10.net/yabanci-hosting-...z-ne-olur.html
    hocam sabah mail atınca sorun çözüldü dediler sunucu aktifleşmişti şimdi hala cevap bekliyorum da düzelir mi