bugün sabah uyanınca sunucumun çöktüğünü gördüm mail attım 1 2 saat sonra dönüş oldu. bazı küçük veri merkezlerinde sıkıntı varmış ondan dolayıymış sabah sorun çözüldü sunucular açıldı ama son bi kaç saattir yine çöktü mail attım cevap bekliyorum hala sizde de böyle sıkıntılar oldu mu bugün contabo kullananlarda