• 13-01-2024, 14:49:57
    #1
    Merhabalar,

    Elimde 2 ay kullandığım 18 ay garantisi olan pil durumu %100 olan bir İphone 13 bulunmakta. Cihaz Trendyol üzerinden almıştım şuan orada 37k fiyatı bulunmakta. Bunu nakite çevirmek istiyorum yazdığım bütün telefoncular 28-29k bandında teklif veriyor, 2 ay kullandım sadece hiçbir problemi yok tertemiz 0 gibi kutulu faturalı, sizce bunu bir tık daha yüksek fiyata nerede satabilirim ?
  • 13-01-2024, 14:51:49
    #2
    Burda ilana koyabilirsiniz, letgoya koyabilirsiniz, sahibindene koyabilirsiniz.
  • 13-01-2024, 14:55:30
    #3
    Sektör enteresan bende 13 pro 256 lık var 15 pro max alınca gerek kalmadı, easy cepte satmak istersen 40.700 veriyor. Fakat kendisi 53.500 e satıyor. Nasıl bir ticaret analamadım.
  • 13-01-2024, 14:56:19
    #4
    Telefoncular üstüne karlarini koyacaklari için onlara satmak mantıki olmaz zaten yukardaki arkadaşın dediği yerlerde kolayca satilir
  • 13-01-2024, 14:57:40
    #5
    yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektör enteresan bende 13 pro 256 lık var 15 pro max alınca gerek kalmadı, easy cepte satmak istersen 40.700 veriyor. Fakat kendisi 53.500 e satıyor. Nasıl bir ticaret analamadım.
    Evet abi o piyasa o kadar saçma ki otomasyonu olan easycep webcep tarzı tüm firmalar direkt -10k fiyat çekerek başlıyor herhangi bir dükkana gitsem 29k teklifi açıyorlar bu firmalar ön teklifleri 23k