Merhabalar,
Elimde 2 ay kullandığım 18 ay garantisi olan pil durumu %100 olan bir İphone 13 bulunmakta. Cihaz Trendyol üzerinden almıştım şuan orada 37k fiyatı bulunmakta. Bunu nakite çevirmek istiyorum yazdığım bütün telefoncular 28-29k bandında teklif veriyor, 2 ay kullandım sadece hiçbir problemi yok tertemiz 0 gibi kutulu faturalı, sizce bunu bir tık daha yüksek fiyata nerede satabilirim ?
İphone Piyasası Hk.
4
●198
- 13-01-2024, 14:49:57
- 13-01-2024, 14:57:40Evet abi o piyasa o kadar saçma ki otomasyonu olan easycep webcep tarzı tüm firmalar direkt -10k fiyat çekerek başlıyor herhangi bir dükkana gitsem 29k teklifi açıyorlar bu firmalar ön teklifleri 23kyaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle