Merhabalar,

Elimde 2 ay kullandığım 18 ay garantisi olan pil durumu %100 olan bir İphone 13 bulunmakta. Cihaz Trendyol üzerinden almıştım şuan orada 37k fiyatı bulunmakta. Bunu nakite çevirmek istiyorum yazdığım bütün telefoncular 28-29k bandında teklif veriyor, 2 ay kullandım sadece hiçbir problemi yok tertemiz 0 gibi kutulu faturalı, sizce bunu bir tık daha yüksek fiyata nerede satabilirim ?