Yeni Dacialar sizce nasıl?
12
●468
- 13-01-2024, 13:39:38Kesinlikle hocam. Bende lodgy kiralamıştım 7 kişilik. Çok memnun kalmıştım. Teşekkür ederim yorumunuz içinslacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok basit hocam, yukarıdaki arkadaşın belirttiği gibi az yaksın, masraf çıkarmasın, keyifli bir araba olsun biraz da günümüz tasarımı, teknolojisini yakalayalım kafasındayım. Gönül ister bir xc90 a binelim ama ekonomik koşullar malum. Siz bu fiyat bandında ne tür araç önerirsinizdijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2024, 13:42:19Yorumunuz için teşekkür ederim hocamvido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
