slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 6 sene dacia kullandım, 6 senenin 5 senesini tarla, dağ bayır gibi yollarda geçirdim. bir kere sanayiye götürdüm arabayı onda da yan koltukta oturan arkadaş ayağıyla torpido kapağını kapatırken kırmıştı o yüzden. Az yaksın, masraf çıkarmasın, keyifli bir araba olsun diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Zaten bugün gidip taksilere bakarsanız ya dacia'dır ya linea. taksicilerden anlarsınız aracın sağlamlığını (:
Kesinlikle hocam. Bende lodgy kiralamıştım 7 kişilik. Çok memnun kalmıştım. Teşekkür ederim yorumunuz için

dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden dacia alacaksınız önce bunu düşünelim.
Az mı yakacak ? hızlımı kaçacak ? güvenli olduğu için mi ? amaç nedir hocam .

Şahsen önermiyorum. tekene ye şekil vermişler araba olmuş ...
Çok basit hocam, yukarıdaki arkadaşın belirttiği gibi az yaksın, masraf çıkarmasın, keyifli bir araba olsun biraz da günümüz tasarımı, teknolojisini yakalayalım kafasındayım. Gönül ister bir xc90 a binelim ama ekonomik koşullar malum. Siz bu fiyat bandında ne tür araç önerirsiniz