• 11-01-2024, 13:22:06
    #1
    VipsMedya.Com
    selamlar

    sürekli bot musun ekranı geliyor gezerken bile herkestemi aynı ?
  • 11-01-2024, 13:23:29
    #2
    Son zamanlarda sürekli bu şekilde sorun yaşayan ve konu açan gerek yorum atan kullanıcılar gördüm.

    Fakat ben bota takılmıyorum.
    Turknet.
    • gusion
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-01-2024, 13:24:18
    #3
    Bende takılıyorum hocam ger girişte
  • 11-01-2024, 13:24:22
    #4
    bana da geliyor
  • 11-01-2024, 13:25:32
    #5
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar

    sürekli bot musun ekranı geliyor gezerken bile herkestemi aynı ?
    bendede gunde 5-6 defa oluyor
  • 11-01-2024, 13:26:09
    #6
    Ara ara geliyor Buda sanırım uğraşan birileri var r10 ile o yüzden arttırdılar güvenlik düzeyini diye tahmin ediyorum ama her girişte proxy felan kullanmıyorsanız VPN vb karşılaşmazsınız o kadar da bunaltıcı şekilde gelmiyor bana
  • 11-01-2024, 13:29:12
    #7
    VipsMedya.Com
    türk telekom bnde r10 çıkınca illa gelir vpn vs hiç yok ama anlamadım son zamanlarda sıktı
  • 11-01-2024, 13:32:39
    #8
    bende sorunsuz