r10 sorunmu var ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 sorunmu var ?
7
●
218
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
r10 sorunmu var ?
11-01-2024, 13:22:06
#1
vipsmedya
VipsMedya.Com
selamlar
sürekli bot musun ekranı geliyor gezerken bile herkestemi aynı ?
11-01-2024, 13:23:29
#2
Misafir
Son zamanlarda sürekli bu şekilde sorun yaşayan ve konu açan gerek yorum atan kullanıcılar gördüm.
Fakat ben bota takılmıyorum.
Turknet.
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
11-01-2024, 13:24:18
#3
ramazansevimmm
Bende takılıyorum hocam ger girişte
11-01-2024, 13:24:22
#4
Gokenim
bana da geliyor
11-01-2024, 13:25:32
#5
ErsinErce
vipsmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
selamlar
sürekli bot musun ekranı geliyor gezerken bile herkestemi aynı ?
bendede gunde 5-6 defa oluyor
11-01-2024, 13:26:09
#6
Sirketio
Ara ara geliyor Buda sanırım uğraşan birileri var r10 ile o yüzden arttırdılar güvenlik düzeyini diye tahmin ediyorum ama her girişte proxy felan kullanmıyorsanız VPN vb karşılaşmazsınız o kadar da bunaltıcı şekilde gelmiyor bana
11-01-2024, 13:29:12
#7
vipsmedya
VipsMedya.Com
türk telekom bnde r10 çıkınca illa gelir vpn vs hiç yok ama anlamadım son zamanlarda sıktı
11-01-2024, 13:32:39
#8
Misafir
bende sorunsuz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler