Ara ara geliyor Buda sanırım uğraşan birileri var r10 ile o yüzden arttırdılar güvenlik düzeyini diye tahmin ediyorum ama her girişte proxy felan kullanmıyorsanız VPN vb karşılaşmazsınız o kadar da bunaltıcı şekilde gelmiyor bana