Konu
r10 sorunmu var ?
11-01-2024, 13:26:09
#6
Sirketio
Ara ara geliyor Buda sanırım uğraşan birileri var r10 ile o yüzden arttırdılar güvenlik düzeyini diye tahmin ediyorum ama her girişte proxy felan kullanmıyorsanız VPN vb karşılaşmazsınız o kadar da bunaltıcı şekilde gelmiyor bana