• 11-01-2024, 12:54:11
    #1
    Selam,

    bende Fenerbahçe Passoligi var. Pazar günü oynanacak olan Gaziantep - Fenerbahçe maçında Antep tribünlerine alamıyorum doğal olarak. Normal passolig kartı ve antep passoligi kartına başvuru yapmama rağmen bilet alamıyorum hala. Konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
  • 11-01-2024, 12:59:16
    #2
    merhaba hocam maç günü haricinde stada giderseniz aynı gün logolu passolig alabilirsiniz.
  • 11-01-2024, 13:25:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşının adına gişeden tek girişlik alabilirsin pasoyla beraber