Selam,
bende Fenerbahçe Passoligi var. Pazar günü oynanacak olan Gaziantep - Fenerbahçe maçında Antep tribünlerine alamıyorum doğal olarak. Normal passolig kartı ve antep passoligi kartına başvuru yapmama rağmen bilet alamıyorum hala. Konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?