Papara kullanıcılarına bir sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Papara kullanıcılarına bir sorum var
1
●
186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Papara kullanıcılarına bir sorum var
10-01-2024, 22:16:51
#1
Misafir
Papara sözleşme li hesaba geçmek istiyorum ama cihazımda nfc özelliği yok kardeşimin cihazında var onla yapmaya calistim ama sanal kartı kabul etmedi fiziksel Kart aldığım gibi direk kayıt edebilir miyim ininal gibi sözleşme imzalatıyorlar mı
10-01-2024, 22:23:45
#2
Creative08
Ben kartı nfc ile okuttuğumu hatırlamıyorum. Fiziksel kartları geldi ve uygulamadan aktif et dedim sadece.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler