Papara sözleşme li hesaba geçmek istiyorum ama cihazımda nfc özelliği yok kardeşimin cihazında var onla yapmaya calistim ama sanal kartı kabul etmedi fiziksel Kart aldığım gibi direk kayıt edebilir miyim ininal gibi sözleşme imzalatıyorlar mı